Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Eltörte a vitapartner orrát 2014-05-13 08:40:32 Dulakodássá fajult két férfi szóváltása egy gödöllői utcában. Az egyikük fejelt, ezért testi sértés miatt kell felelnie
Taroltak a Gödöllői EAC 15 éves atlétalányai 2013-09-25 19:47:35 Az egyéni toppozíciók elnyerése mellett, csapatban is magabiztosan lett országos serdülőbajnok a Kovács, Renner, Szemjanyinov ötpróba-trió
Nincs malacuk a Talambás fiúknak 2013-04-24 09:42:47 Ízléstelen önreklámot ragasztottak a gödöllői ütőegyüttes plakátjára, a zenészek arca alá
Mikor mérnek márciusban a gödöllői utakon? 2013-03-01 08:12:38 Az M3-as autópályán Miskolc felé közlekedőknek a délelőtti órákban minden nap érdemes vigyázniuk a 33-34-es kilométerszelvény között